نکس رمان

دنلود رمان نایاب و پرطرفدار

دانلود رمان عرق سگی

  • ۱۸:۰۰

دانلود رمان عرق سگی

دراین پست از نکس رمان ، رمان عرق سگی را آماده کردیم.برای دانلود رمان عرق سگی از مسیحه زادخو در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

دانلود رمان عرق سگی

بخشی از صفحه اول رمان عرق سگی :

با خشم زیاد سمت کمد رفتم با دستای لروزن و اشک تو چشام چمدون رو برداشتم و در حالی که به شدت عصبی بودم و رو اعصابم هیچ کنترلی نداشتم چمدون رو کشون کشون بردم لب پنجره ی قدی اتاق و در حالی که واقعا داشتم از حرص منفجر میشدم و زیر لب غر غر میکردم و اصال توجهی به التماسای مامان نداشتم پنجره که باز بود چمدون رو با دوتا دستام برداشتم و با فریاد در حالی که سعی کردم تمام قدرتمو تو دستام جمع کنم چمدون رو پرت کردم تو حیاط مقابل پای افشین و با داد گفتم:

-برو گورتو گم کن اصال توجهی به چمدونی که زیر پاش انداختم نکرد و با التماس گفت:

-شراب خواهش میکنم ...

به حرفام گوش کن اصال محلی به التماساش نداشتم در حالی که تند تند گردنبد گردنمو با اعصاب خراب دست لرزونم داشتم باز میکردم از تو گردنم و با حرص گفتم: -دیگه نه باورت دارم نه به حرفت گوش میدم...

بدون اینکه نگاش کنم و تمام حواس خرابم به این گردنبد خرید نامزدیمون بود که از تو گردنم در بیارم ادامه دادم: -خوب شد عقد نکردیم مامان کنارم با گریه گفت:

-شراب آروم باش فشارت میره باال دختر گردنبد رو از تو گردنم در آوردم و پرت کردم جلو پاش با عصبانیت گفتم:

طالهات هم ارزونی خودت و دونه دونه کل شش تا النگوها رو هم از تو دستم در آوردم و اینقد حالم بد و عصبی بودم که توجهی به زخم دستم به خاطر در آوردن النگوها نکردم.

 

برای خرید رمان عرق سگی روی لینک پرداخت زیر کلیک کنید.

بعد از پرداخت به صفحه دانلود هدایت خواهید شد.

قیمت : 9000 تومان

  • ۲۳۸۱۴
ناشناس

سلام.

یه پیشنهاد عالی و فوق العاده براتون دارم!

می تونید از سایت https://urlme.ir/on/mohse استفاده کنید و لینکهاتون رو کوتاه و منتشر کنید.

هر کسی روی لینک کوتاه شده شما کلیک کنه، سایت به شما پول میده.

اگر هم زیرمجموعه جذب کنید ، پول بیشتری در میارید.

من ازش دارم استفاده میکنم و تا حالا درآمد خوبی داشتم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نکس رمان سایتی برای دانلود رمان
Designed By Erfan Powered by Bayan